| Auteur |
Forum |
Bestlander
Lid
Lokatie: Wateringen
Aangemeld: 27.10.07
|
| Geplaatst op 01-03-2008 09:45:19 |
|
|
Een opstelling opzetten is wel makkelijk met eraan toegevoegd de namen en plaatsen op het veld is dat een mogelijkheid om toe te voegen?
P.C.M. van Elswijk
Gewijzigd door Bestlander op 04-03-2008 22:56:03 |
|
| Auteur |
RE: Forum |
noppie
Site-Beheerder

Lokatie: Betuwe
Aangemeld: 03.09.06
|
| Geplaatst op 14-01-2009 19:08:56 |
|
|
Volgens diverse geruchten stappen Bosz en Janssen ook op, zie bericht op de site.. Ze moeten niet Verbeek eruit zetten maar de 'spelers' die lopen te zeuren!
Feyenoord 4 life |
|
| Auteur |
cluppie
Lid
Lokatie: Rijnsburg
Aangemeld: 12.07.07
|
| Geplaatst op 14-01-2009 20:26:19 |
|
|
gaat het nu beter met vlemming aan de macht, ik als trouw supporter hoef me toch niet op te maken voor de jupiter legaue. nu bosz weg is halen we verbeek weer terug en schoppen we Makaay, hofland, lucius en timmer er uit.  
Cluppie |
|
| Auteur |
Maikel
Site-Beheerder

Lokatie: Twello
Aangemeld: 15.08.05
|
| Geplaatst op 14-01-2009 21:21:38 |
|
|
Ja..de spelers zijn naar mijn mening verantwoordelijk voor de situatie waar we nu in zitten..! Zij hebben gewoon de macht, omdat ze gewoon nog veel waarde hebben, maar ze zorgen er wel voor dat Verbeek (dat ik nog steeds een goede trainer vind) weg moet. Ook heeft Bosz al deze spelers gehaald, maar wat kan hij eraan doen dat alle spelers het zo laten afweten. Het waren/zijn hele goede voetballers, iedereen stond ook te juichen toen Bosz deze spelers aantrok. Eigenlijk zouden de spelers een hele hoge boete moeten krijgen voor werkweigering..! En ze hebben ook héél wat goed te maken bij de supporters, ze mogen beginnen met een overwinning vrijdag tegen Heerenveen..!
Site-Beheerder van FeyenoordTime.nl
 |
|
| Auteur |
noppie
Site-Beheerder

Lokatie: Betuwe
Aangemeld: 03.09.06
|
| Geplaatst op 14-01-2009 23:50:03 |
|
|
De spelers zullen heel erg hun best moeten doen, om het vertrouwen van Het Legioen terug te verdienen. Dat betekent dat ze met de volle 200% inzet, de 2e helft v/h seizoen moeten laten zien dat ze het Feyenoord shirt waardig zijn..
Feyenoord 4 life |
|