| Auteur |
Serginho Greene |
Maikel
Site-Beheerder

Lokatie: Twello
Aangemeld: 15.08.05
|
| Geplaatst op 21-02-2008 19:21:42 |
|
|
Wat vind je van Serginho Greene, hij is terug van zijn blessure, doet hij het minder of gaat hij juist stappen maken?
Site-Beheerder van FeyenoordTime.nl
 |
|
| Auteur |
RE: Serginho Greene |
Bestlander
Lid
Lokatie: Wateringen
Aangemeld: 27.10.07
|
| Geplaatst op 29-02-2008 19:39:44 |
|
|
|
Maikel schreef:
Wat vind je van Serginho Greene, hij is terug van zijn blessure, doet hij het minder of gaat hij juist stappen maken?
Hij valt mij tegen, ik denk niet dat het een speler is die Feyenoord bedoeld voor de toekomst. Hij maakt toch teveel fouten en heeft geen goede pass. Jammer.
P.C.M. van Elswijk |
|
| Auteur |
noppie
Site-Beheerder

Lokatie: Betuwe
Aangemeld: 03.09.06
|
| Geplaatst op 01-03-2008 14:44:09 |
|
|
In zijn eerste periode bij Feyenoord deed hij het heel goed, maar sinds zijn blessure is hij een stuk minder. Hopenlijk krijgt hij de tijd om op zijn oude nivo terug te komen, de tijd zal het leren..
Feyenoord 4 life |
|
| Auteur |
Bestlander
Lid
Lokatie: Wateringen
Aangemeld: 27.10.07
|
| Geplaatst op 03-05-2008 20:49:05 |
|
|
Er moet Flink worden doorgesaneerd deze zomer en dat staat ook te gebeuren denk ik. Wat mij betreft kan Greene uitzien naar een andere club, en houden wij Lucius voor de bank. Het is jammer voor de jongen maar Feyenoord moet op een hoger niveau komen en dat gaat nier gebeuren met deze spelers. Ik verwacht een hele mooie tranferzomer, en dat Feyenoord een grote kans maakt bij de eerste drie te komen. Onthoud het maar, er staat wat moois te gebeuren bij Feyenoord. 
P.C.M. van Elswijk |
|
| Auteur |
Mike-tt
Lid
Lokatie: Ridderkerk
Aangemeld: 03.02.09
|
| Geplaatst op 03-02-2009 20:58:10 |
|
|